Centralne smarowanie SKF LINCOLN VOGEL gwarantuje stały dopływ środka smarnego w ustalonej ilości do punktu smarnego, dzięki temu czas przestoju maszyn jest krótszy, a koszty w porównaniu z czasochłonnym smarowaniem ręcznym znacznie zmniejszone.

Smarowanie VOGEL SKF to rozwiązanie smarownicze umożliwiające automatyczne dostarczanie środka smarnego do wielu punktów tarcia.

Dla uzyskania optymalnych osiągów i maksymalnej trwałości każdego urządzenia niezbędne jest doprowadzanie odpowiedniej ilości środka smarnego i właściwych odstępach czasu. Centralne smarowanie SKF zapobiega przestojom maszyny i kosztownym awariom, a w konsekwencji przyczynia się do zauważalnej redukcji kosztów ponoszonych przez przedsiębiorstwo. Smarowanie VOGEL obejmują instalacje smarowania jednoprzewodowedwuliniowe lub progresywne, wyposażone w rozdzielacze zapewniające niezawodne dostarczanie środka smarnego nawet do setek punktów smarowania. Oferujemy również części zamienne jak również szkolenia, podczas których wyjaśniamy zasady oferowanych urządzeń oraz sposoby na bezawaryjną eksploatację.

Smarowanie SKF LINCOLN VOGEL zapewniają pełną automatyzację procesu dozowania oleju lub smaru, a dzięki dozowaniu precyzyjnie odmierzonej ilości środka smarnego, w określonych odstępach czasu.

Firma SKF  jest czołowym producentem urządzeń i systemów automatycznego dozowania środków smarnych używanych w wielu branżach przemysłowych, a w szczególności w przemyśle szklarskim, hutniczym, papierniczym, spożywczym, maszyn budowlanych i innych urządzeń mobilnych. 

50%

Smarowanie SKF zapewnia do 50% oszczędności w kosztach smarów, dzięki dokładnemu dozowaniu środka smarnego.

Centralne smarowanie SKF jest stosowane w różnych typach urządzeń przemysłowych, jak również w pojazdach i maszynach terenowych oraz budowlanych.

Smarowanie LINCOLN jest wykonywane automatycznie w określonych interwałach czasowych lub na podstawie innych ustawień programowych. 

Smarowanie VOGEL zapewnia bezpieczną metodę dostarczania dokładnej ilości środka smarnego (świeżego, czystego) do łożysk, tulei i innych punktów smarnych, gdy jest to potrzebne i podczas pracy urządzenia.

Smarowanie LINCOLN eliminuje błędy zupełnego braku lub nadmiernej ilości środka smarnego.

Centralne smarowanie SKF jest zautomatyzowane i monitorowane, dzięki czemu udział człowieka i możliwość popełnienia prze niego błędu w procesie dozowania środka smarnego są zminimalizowane.

Smarowanie VOGEL eliminują ryzyko błędu ludzkiego i zwiększa precyzję, gdy aplikacja wymaga dostarczenia środka smarnego do elementów o różnych rozmiarach w wielu maszynach.

Centralne smarowanie SKF LINCOLN VOGEL

W przypadku pytań skontaktuj się z nami  +48 600 403 546 lub wyślij zapytanie.

centralne smarowanie, układy olejowe

Układy z pojedynczą linią

Do 500 punktów smarowania o niewielkim bądź średnim zapotrzebowaniu na środek smarny, o długości linii do 20 metrów. 
centralne smarowanie

Układy z podwójną linią

Do 2000 punktów smarowania o dużym zapotrzebowaniu na środek smarny, o długości linii do 120 metrów.
automatyczne smarowanie maszyn smarowanie przemysłowe, automatyczne smarowanie skf

Układy mieszane i progresywne

Do 150 punktów smarowania, o długości linii do 15 metrów. Do małych i średnich maszyn wymagających stałego smarowania.
centralne smarowanie

Układy smarowania UNIOELER

Olejarki kropelkowe dzięki którym można zbudować niewielkie układy smarowania.
centralne smarowanie

Układy smarowania łańcuchów

Smarowanie łańcuchów cykliczne, półautomatyczne lub ciągłe.

Centralne smarowanie SKF to inwestycja w wydajność, produktywność i bezpieczeństwo Twojego sprzętu. 

Smarowanie SKF obejmuje zarówno prostą smarownicę ręczną, jak i złożone systemy jednoliniowedwuliniowe lub progresywne, wyposażone w pompyprzewody, złączarozdzielacze zapewniające niezawodne dostarczanie smaru do setek punktów tarcia

Smarowanie SKF LINCOLN zaopatruje pojedynczy punkt smarny oraz całe zespoły w starannie odmierzoną porcję środka smarnego, pobieranego ze zbiornika.

Zatrzymywanie maszyny w celu nałożenia środka smarnego na łożyska jest kosztowne, gdyż wydłuża przestoje i zmniejsza siłę roboczą. W rezultacie firmy nigdy nie będą w stanie zmaksymalizować wydajności i wartości swojego sprzętu. Co więcej, zbyt duże smarowanie może potencjalnie stworzyć zagrożenie dla bezpieczeństwa lub środowiska, podczas gdy zbyt małe powoduje tarcie i zużycie łożyska. Nałożenie smaru na łożysko jest znacznie skuteczniejsze przy mniejszych ilościach i krótszych odstępach czasu. Smarowanie LINCOLN  aplikuje mniejsze ilości smaru podczas pracy maszyny, skutecznie utrzymując łożyska w optymalnej ilości środka smarnego.

Smarowanie LINCOLN oferuje wiele zalet, w tym redukcję kosztów związanych z konserwacją i wymianą części, a także poprawę bezpieczeństwa w miejscu pracy poprzez zmniejszenie ryzyka wypadków.

Smarowanie LINCOLN oferuje szereg korzyści: niższe zużycie energii ze względu na mniejsze tarcie; zmniejszone zużycie komponentów,  mniej awarii; niższe koszty wymiany i konserwacji i zwiększoną produktywność. Smarowanie SKF eliminuje także szereg zagrożeń bezpieczeństwa, takich jak konieczność wspinania się po sprzęcie lub wchodzenia do zamkniętych przestrzeni, aby uzyskać dostęp do elementów wymagających dosmarowania.

Centralne smarowanie SKF, najważniejsze korzyści:

systemy smarowania

Zwiększenie niezawodności maszyn

Zmniejszenie strat spowodowanych przestojami

Zmniejszenie zapotrzebowania na energię poprzez redukcję tarcia

Oszczędność pracy ludzkiej

Zmniejszenie zużycia środków smarnych

Wzrost mocy produkcyjnej i zysku

Smarowanie LINCOLN gwarantuje, że wszystkie elementy otrzymują zatem optymalną ilość środka smarnego, w skutek czego tarcie i zużycie elementów zostają znacząco zmniejszone.

Smarowanie SKF jest droższy niż smarowanie ręczne, za to inwestycja zwraca się szybciej, niż mogłoby się wydawać. Po pierwsze koszty i czas pracy ulegają znacznemu obniżeniu, gdyż proces dozowania środka smarnego odbywa się automatycznie podczas pracy urządzenia, po drugie uzyskujesz wydłużoną żywotność komponentów i znaczne oszczędności w zużyciu smaru. Ponadto personel zajmujący się konserwacją nie musi być stale obecny na miejscu oraz wchodzić pod sprzęt lub wspinać się po nim w celu nałożenia środka smarnego do wszystkich trudno dostępnych elementów.

Smarowanie SKF, a smarowanie ręczne:

centralne smarowanie systemy smarowania centralne smarowanie Układy centralnego smarowania, Centralny układ smarowania, Układ centralnego smarowania, system centralnego smarowania, Układy centralne, System centralnego smarowania

Smarowanie ręczne

    • długi czas pomiędzy smarowaniem, 
    • przesmarowanie lub zbyt małe dawki smaru,
    • awaria poprzez czynnik ludzki,
    • smarowanie tylko przy wyłączonym urządzeniu.

Smarowanie SKF

  •  
    • krótkie odstępy czasu pomiędzy smarowaniem,
    • małe dawki smaru,
    • wykluczenie błędu czynnika ludzkiego,
    • aplikacja smaru nawet gdy maszyna pracuje.

Smarowanie LINCOLN składa się podstawowych elementów takich jak: pompa, linie dystrybuujące środek smarny (w tym linie główne, i wtórne), rozdzielacze, dozowniki, jednostka sterująca oraz czujnik ciśnienia.

Smarowanie VOGEL odbywa się podczas pracy maszyny, więc zwiększa się jej wydajność, a świeży smar jest rozprowadzany od razu po całej powierzchni styku, a zużyty środek smarny wypychany jest z węzła tarcia, usuwając z niego także zanieczyszczenia.

Smarowanie SKF to precyzyjnie nakładanie środka smarnego oraz zmniejszenie zużycia oleju o 50%.

Smarowanie SKF zapewnia efektywne zabezpieczenie ich elementów ruchomych przed przegrzaniem i zatarciem oraz precyzyjne dozowanie środka smarnego z częstotliwością i w miejsca najbardziej optymalne dla trybu pracy. 

Smarowanie LINCOLN zwalnia personel zajmujący się konserwacją ze stałej obecności przy urządzeniu, wchodzenia pod sprzęt lub wspinać się po nim w celu nałożenia środka smarnego na trudno dostępne punkty.

Poprawa wydajności

  • Zmniejszenie zanieczyszczenia w smarze.
  • Poprawa bezpieczeństwa operatorów maszyn.
  • Eliminacja problemów porządkowych związanych ze smarowaniem.
  • Sprawdzona technologia stworzona do pracy w trudnych warunkach.

Zwiększona niezawodność

  • Poprawisz wydajność i czas pracy bez przestojów, poświęcając mniej czasu na konserwację.
  • Zmaksymalizujesz żywotność sprzętu unikając kosztownych napraw i nieplanowanych przestojów.  
  • Ochronisz sprzęt za pomocą zaawansowanych urządzeń do monitorowania, które ostrzegają o problemach, zanim wystąpią awarie.
  • Stworzysz bezpieczniejsze środowisko pracy dla personelu zajmującego się konserwacją.
  • Wyeliminujesz błędy, które pojawiają się przy ręcznym nakładaniu środka smarnego.
  • Brak wycieków i zmniejszony wpływ na środowisko naturalne.

Zastosowanie

  • Automatyzacja.
  • Maszyny drogowe/terenowe.
  • Maszyny budowlane, rolnicze i leśne.
  • Przemysł wydobywczy i cementowy.
  • Przemysł spożywczy.
  • Zastosowania kolejowe.
  • Przemysł stalowy.
  • Przemysł papierniczy.
  • Energia wiatrowa i więcej.

Smarowanie SKF eliminuje ryzyko błędu ludzkiego i zwiększa precyzję dozowania, zwłaszcza gdy aplikacja wymaga nałożenia środka smarnego na elementy dużych maszynach.

Posiadamy ponad 10-letnie doświadczenie w dostawie najwyższej jakości części zamiennych, a także ich instalację i konserwację. Oferujemy również środki smarne marki Matrix Specialty Lubricants. 

Inne produkty z naszej oferty

Jeśli szukasz konkretnego produktu, zadzwoń +48 600 403 546 lub napisz.

Technika smarownicza
Smarownice ręczne
Smarownice punktowe
Precyzyjne dozowanie środka smarnego
Smarowanie kropelkowe
Smarowanie łańcuchów
Smarowanie blach przed tłoczeniem
Smary przemysłowe
Wyposażenie warsztatu

Możemy Ci zaoferować:

Ekspercką wiedzę

Masz dodatkowe pytania dotyczące naszych produktów? Nasz zespół LUBCARE pomoże Ci w sprawach technicznych, doradzi przy zakupie i zapewni wsparcie produktowe.

Szkolenia

Zwiększ wiedzę i umiejętności swojego zespołu. Oferujemy programy szkoleniowe i dokształcające kierowane
do pracowników służb technicznych, personelu inżynieryjnego i utrzymania ruchu oraz pracowników produkcyjnych.

Serwis

Oferujemy regularną i profesjonalną obsługę serwisową Twojego parku maszynowego. Wszystko to z myślą  o ograniczeniu do minimum wymaganych przestojów oraz obniżeniu kosztów konserwacji.

Zapraszamy do współpracy!

Wypełnij formularz – odezwiemy się do Ciebie