Pompa centralnego smarowania SKF LINCOLN VOGEL zapewnia wysoką wydajność i sprawność działania, dzięki czemu wszystkie niezbędne podzespoły są odpowiednio nasmarowane.

Pompa do centralnego smarowania SKF LINCOLN wykorzystywana w zakładach przemysłowych, fabrykach, a także w samochodach dostawczych, maszynach terenowych, budowlanych, rolniczych, wózkach widłowych.

Pompa centralnego smarowania SKF LINCOLN jest integralnym komponentem scentralizowanych systemów smarujących stosowanych w systemach progresywnychdwuliniowych i jednoliniowychPompa do centralnego smarowania znajduje szerokie zastosowanie w wielu gałęziach przemysłu, a także w rolnictwie i motoryzacji. Wykorzystywane są również w samochodach dostawczych, urządzeniach przemysłowych, budowlanych i portowych, a także w przemyśle petrochemicznym, tworzyw sztucznych i innych. 

Pompa do smarowania SKF LINCOLN VOGEL posiada trwałe i niezawodne komponenty zaprojektowane do pracy w ekstremalnych warunkach.

Pompa do centralnego smarowania SKF LINCOLN automatycznie dostarcza środek smarny, we właściwych odstępach czasu, by zwiększyć niezawodność maszyny i zoptymalizować konserwację.

pompa do smarowania

Pompa do smarowania zapewnia dozowanie optymalnej ilość smaru.

Pompa do centralnego smarowania SKF została zaprojektowana z myślą o długotrwałym działaniu w środowisku o wysokim stopniu zużycia.

vogel pompy

Pompa do centralnego smarowania wydłuża żywotność maszyny, ogranicza koszty.

Pompa centralnego smarowania SKF może dozować smar bądź olej oraz pracować zarówno w sposób ciągły, jak i okresowy.

pompa do smarowania

Są to urządzenia niezbędne do prawidłowego działania zakładów przemysłowych i wielu fabryk.

Pompa do centralnego smarowania SKF LINCOLN zapobiega zbędnym przestojom oraz awariom, których naprawy wiążą się na ogół z wysokimi kosztami.

Pompa do smarowania SKF LINCOLN VOGEL

W przypadku pytań skontaktuj się z nami  +48 600 403 546 lub wyślij zapytanie.

pompa p203, pompy do układów progresywnych

Pompy do smarowania układów progresywnych

układy olejowe, Pompy smaru i oleju, Pompa centralnego smarowania, Pompy do smarowania, Pompa centralnego smarowania, Pompa centralnego smarowania

Pompy do smarowania układów jednoliniowych

Pompy smaru i oleju, Pompa centralnego smarowania, Pompy do smarowania, Pompa centralnego smarowania, Pompa centralnego smarowania

Pompy do smarowania układów dwuliniowych

Pompy smaru i oleju, Pompa centralnego smarowania, Pompy do smarowania, Pompa centralnego smarowania, Pompa centralnego smarowania

Pompy do smarowania układów olejowo-powietrznych

Pompy smaru i oleju, Pompa centralnego smarowania, Pompy do smarowania, Pompa centralnego smarowania, Pompa centralnego smarowania

Pompy do smarowania układów z obiegiem oleju

pompa do smaru, Pompy beczkowe SKF

Pompy smaru

Pompa do centralnego smarowania SKF ma za zadanie dostarczać do punktu smarowania niewielką ilość czystego smaru lub oleju.

Pompa do centralnego smarowania odpowiada za zapewnienie określonego i wystarczająco wysokiego ciśnienia środka smarnego, doprowadzanego w przewodach i jednostkach końcowych (filtrach, zaworach, rozdzielaczach) do punktach tarcia.  Środek smarny podawany jest impulsowo: jedna porcja środka smarnego na jeden suw tłoczka.

Obsługa pompy odbywa się za pomocą wyświetlacza LED lub przycisku z lampką sygnalizującą stan pracy urządzenia. Pompy centralnego smarowania mogą posiadać dodatkowe wyposażenie jak: sygnalizacja braku środka smarnego, sterownik z regulowanym czasem przerwy pracy, zawór przelewowy, manometr, przekaźnik ciśnieniowy, przycisk dodatkowego smarowania, złącze do zdalnego sterowania. 

Pompy do centralnego smarowania marki SKF charakteryzują się szerokim zakresem ciśnień oraz wydajności. W zależności od rodzaju pompy, mogą mieć zintegrowany zbiornik o różnej pojemności oraz od jednego do nawet kilkudziesięciu wyjść. Są również dostępne pompy montowane bezpośrednio na pojemniku. 

Pompa do centralnego smarowania LINCOLN została zaprojektowane do smarowania pojedynczych maszyn lub całych instalacji zapewniających prawidłowe, precyzyjne uzupełnianie smaru we wszystkich wymaganych punktach, zapewniając szereg korzyści w procesie produkcyjnym. 

Przykładowo pompy do jednoliniowege centralnego smarowania stosuje się w obrabiarkach, centrach obróbczych, maszynach drukarskich i tekstylnych, maszynach pakujących, papierniczych, kartonowych i bibułkowych, schodach ruchomych,  sprężarkach i turbinach wiatrowych. Pompy do systemów progresywnych stosuje się w maszynach mobilnych i pojazdach użytkowych, prasach i obrabiarkach, zakładach obróbki drewna/metalu, pojazdach i maszynach rolniczych.

Pompa do smarowania SKF LINCOLN jest sercem centralnego smarowania i doprowadza środek smarny ze zbiornika do przewodów smarowania.

Oferujemy również poszczególne podzespoły do automatycznego dozowania smaru i oleju oraz akcesoria, takie jak: rozdzielaczeprzewodysmarowniczki oraz złącza i oprogramowanie nadzorujące.  Posiadamy niezbędne doświadczenie, aby zagwarantować wszystkim klientom dostawę najwyższej jakości sprzętu smarującego, części zamiennych, a także ich instalację i konserwację, a poza szeroką gamą produktów do smarowania i ich podzespołów oferujemy również środki smarne marki SKF oraz Matrix Specialty Lubricants.

Inne produkty z naszej oferty

Jeśli szukasz konkretnego produktu, zadzwoń +48 600 403 546 lub napisz.

Centralne smarowanie
Technika smarownicza
Smarownice ręczne
Smarownice punktowe
Precyzyjne dozowanie
środka smarnego
Smarowanie UNIOELER
Smarowanie łańcuchów
Smarowanie blach
przed tłoczeniem
Smary przemysłowe
Wyposażenie warsztatu

Możemy Ci zaoferować:

Ekspercką wiedzę

Masz dodatkowe pytania dotyczące centralnego smarowania? Nasz zespół LUBCARE pomoże Ci w sprawach technicznych, doradzi przy zakupie i zapewni wsparcie produktowe.

Szkolenia

Zwiększ wiedzę i umiejętności swojego zespołu. Oferujemy programy szkoleniowe i dokształcające kierowane
do pracowników służb technicznych, personelu inżynieryjnego, montażowego
i utrzymania ruchu oraz pracowników produkcyjnych.

Serwis

Oferujemy regularną i profesjonalną obsługę serwisową Twojego parku maszynowego. Wszystko to z myślą  o ograniczeniu do minimum wymaganych przestojów oraz obniżeniu kosztów konserwacji.

Zapraszamy do współpracy!

Wypełnij formularz – odezwiemy się do Ciebie