Pompa KFG o napędzie elektrycznym przeznaczona do pracy w jednoliniowych lub progresywnych układach smarowych i zawiera wał napędowy, który napędza maksymalnie trzy elementy pompy. Pompa składa się z czterech głównych komponentów: obudowy z elementami pompy, zbiornika z monitorowaniem poziomu napełnienia, wewnętrznych jednostek sterujących i osprzętu. Pompa jest dostępna w ośmiu rozmiarach i dwóch wariantach do użytku stacjonarnego lub z technologią płyty dociskowej smaru do zastosowania w dowolnej pozycji.
Modułowa budowa nowej pompy SKF KFG, a także zbiornika ułatwia instalację, co przekłada się na większą niezawodność, nawet w trudnych warunkach pracy. Elementy pompujące zintegrowane z pompą umożliwiają dostarczanie odpowiedniej ilości smaru nawet w bardzo niskich temperaturach, zmniejszając potrzeby konserwacyjne i zwiększając niezawodność.
Różnorodne elementy dodatkowe umożliwiają napełnianie zbiornika, zabezpieczają pompę (zawór ograniczający ciśnienie) lub umożliwiają nieskomplikowane podłączenie pompy do centralnego układu smarowania. Wersje KFG są dostępne do stosowania w jednoliniowych i progresywnych układach smarowania. Pompa SKF serii KFG, KFGS oraz KFGC różnią się pod względem pojemności zbiornika smaru, napełniania, sterowania oraz monitorowania funkcji.
Elementy pompy KFG dostarczają smar do punktów smarowania lub dystrybutorów za pośrednictwem przewodów smarowania. Do wyboru jest pięć elementów pompowych o wydajności od 0,8 do 5,0 cm³/min w dwóch wersjach: z tłokiem ze sprężyną powrotną lub z tłokiem o napędzie wymuszonym. W wielu przypadkach właściwym wyborem będzie element pompy z tłokiem ze sprężyną powrotną. Element pompy z tłokiem o napędzie wymuszonym został opracowany do stosowania w ekstremalnie zimnych środowiskach (do -30°C) lub do smarów o wysokiej lepkości. W zespole pompowym KFG można zamontować maksymalnie trzy elementy pompowe. Możliwe miejsca mocowania znajdują się po lewej, z przodu i po prawej stronie obudowy pompy. Wylot smaru na elemencie pompy posiada gwint wewnętrzny M14x1,5 do podłączenia przewodów smarowych lub zaworów. Jeśli nie jest zainstalowany żaden element pompy, wówczas wylot obudowy pompy jest uszczelniony śrubą.
LUBCARE posiada długoletnie doświadczenie i umiejętności, aby zagwarantować naszym klientom dostawę najwyższej jakości sprzętu smarującego i elementów zamiennych, a także zapewnić ich instalację, serwis i konserwację. Prowadzimy również szkolenia, podczas których wyjaśniamy zasady działania oferowanych urządzeń oraz sposoby na ich długoletnią i bezawaryjną eksploatację.
Elektryczna pompa tłokowa
Zastosowanie: Jednoliniowe i progresywne układy smarowania
Temperatura robocza: –30°C do +70°C
Ciśnienie: 200 – 300 bar
Środek smarny: smar NLGI 000 do 2 kompatybilny z tworzywami sztucznymi, elastomerami NBR, miedzią i stopami miedzi.
Ilość dozowania: 0,8; 1,3; 1,8; 2,5; 5,0 cm³/min
Ilość wyjść: 1 do 3
Zasilanie: 12 V DC, 24 V DC, 230 (100-273) V AC; (± 10%)
Klasa ochrony: IP56
Przyłącze: Gwint wewnętrzny M 14 × 1,5
Pojemność zbiornika: 2; 4; 6; 8; 10; 12; 15; 20 kg
Materiał (zbiornik): obudowa pompy: stop odlewniczy aluminiowo-krzemowy. Zbiornik: Poliamid PA 6I, PMMA
Wymiary w zależności od modelu:
min. 266 × 208 × 229 mm
maks. 268 × 227 × 1 170 mm
Pozycja montażowa: Pionowa
Opcjonalnie: sterowanie
Opcjonalnie: czujnik poziomu i manometr
Zastosowanie: Turbiny wiatrowe (również zastosowania obrotowe). Maszyneria konstrukcyjna. Pojazdy terenowe i drogowe. Przemysł
Powiązane produkty
Doświadczenie i profesjonalne doradztwo techniczne
to wartości, które nas wyróżniają.
Masz dodatkowe pytania dotyczące centralnego smarowania? Nasz zespół LUBCARE pomoże Ci w sprawach technicznych, doradzi przy zakupie i zapewni wsparcie produktowe.
Zwiększ wiedzę i umiejętności swojego zespołu. Oferujemy programy szkoleniowe i dokształcające kierowane
do pracowników służb technicznych, personelu inżynieryjnego, montażowego
i utrzymania ruchu oraz pracowników produkcyjnych.
Oferujemy regularną i profesjonalną obsługę serwisową Twojego parku maszynowego. Wszystko to z myślą o ograniczeniu do minimum wymaganych przestojów oraz obniżeniu kosztów konserwacji.
Zapraszamy do współpracy!