Automatyczny zawór natryskowy SCHÜTZE serii AHDM – HD-Mix.

Automatyczny zawór natryskowy serii AHDM – HD-Mix to ekonomiczna, przyjazna środowisku metoda natryskowa pozwalająca w krótkim czasie pokryć materiałem dużą powierzchnię. W zależności od ciśnienia powietrza rozpylającego strumień natrysku można ustawić zgodnie z indywidualnymi wymaganiami, a wszystkie niezbędne przyłącza powietrza rozpylającego, powietrza sterującego i materiału są ze sobą zintegrowane. 

Model AHDM - HD-Mix
Ciśnienie materiału:
maks. 50 barów
Ciśnienie powietrza rozpylającego:
0,5 – 6 barów
Ciśnienie powietrza sterującego:
6 barów
Wymiary:
100 x 65 x 30 mm
Waga:
około. 725 g
Przyłącze powietrza:
Wąż 6/4
Przyłącze materiałowe:
Wąż 6/4
Dysza rozpylająca
0,8 mm
Obszary zastosowania:
Przemysł produkcji tworzyw sztucznych

Przemysł spożywczy

Inżynieria mechaniczna

Masz pytania?
Porozmawiajmy

Jesteśmy do Twojej dyspozycji

Od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00

Wypełnij formularz, a my skontaktujemy się z Tobą najszybciej jak to będzie możliwe.

+48 600 403 546

Zobacz również inne produkty z naszej oferty:

Układy centralnego smarowania
Technika smarownicza
Automatyczne smarownice punktowe
Grawitacyjne systemy smarowania
Systemy smarowania łańcuchów
Smary i oleje
Filmy instruktażowe

Wsparcie techniczne
Zespół doświadczonych inżynierów

W zależności od Twoich potrzeb, możemy zaproponować Ci proste i ekonomiczne systemy smarowania jednopunktowe lub bardziej złożone systemy progresywne i wielopunktowe.

Zobacz jakie wsparcie możemy Ci zaoferować:

Ekspercką wiedzę

Masz dodatkowe pytania dotyczące centralnego smarowania? Nasz zespół LUBCARE pomoże Ci w sprawach technicznych, doradzi przy zakupie i zapewni wsparcie produktowe.

Szkolenia

Zwiększ wiedzę i umiejętności swojego zespołu. Oferujemy programy szkoleniowe i dokształcające kierowane
do pracowników służb technicznych, personelu inżynieryjnego, montażowego
i utrzymania ruchu oraz pracowników produkcyjnych.

Serwis

Oferujemy regularną i profesjonalną obsługę serwisową Twojego parku maszynowego. Wszystko to z myślą  o ograniczeniu do minimum wymaganych przestojów oraz obniżeniu kosztów konserwacji.

Wyślij zapytanie