Automatyczny zawór natryskowy SCHÜTZE serii KA-2.

Automatyczny zawór natryskowy KA-2 ze względu na niewielką wagę i niewielkie wymiary idealnie nadaje się do wszystkich prac związanych z natryskiem w maszynach lub robotach. Ten zawór natryskowy może być używany do wszystkich płynów, środków antyadhezyjnych, olejów, przepływ płynu można regulować za pomocą śruby regulacyjnej. Dostępne wymiary dysz do rozpylania w postaci płaskiego lub okrągłego strumieniaø 0,2 / 0,3 / 0,5 / 0,8 / 1,0 / 1,2 / 1,5 mm.

Model KA-2
Ciśnienie materiału:
maks. 3 bary
Ciśnienie powietrza rozpylającego:
0,5 – 6 barów
Ciśnienie powietrza sterującego:
3 – 6 barów
Wymiary:
42 x 25 x 25 mm (nasadka płaska) 39 x 25 x 25 mm (nasadka płaska)
Waga:
około. 140 g (z zaciskiem 190 g)
Korpus zaworu:
Stal nierdzewna
Dysza + igła:
Stal nierdzewna

Masz pytania?
Porozmawiajmy

Jesteśmy do Twojej dyspozycji

Od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00

Wypełnij formularz, a my skontaktujemy się z Tobą najszybciej jak to będzie możliwe.

+48 600 403 546

Zobacz również inne produkty z naszej oferty:

Układy centralnego smarowania
Technika smarownicza
Automatyczne smarownice punktowe
Grawitacyjne systemy smarowania
Systemy smarowania łańcuchów
Smary i oleje
Filmy instruktażowe

Wsparcie techniczne
Zespół doświadczonych inżynierów

W zależności od Twoich potrzeb, możemy zaproponować Ci proste i ekonomiczne systemy smarowania jednopunktowe lub bardziej złożone systemy progresywne i wielopunktowe.

Zobacz jakie wsparcie możemy Ci zaoferować:

Ekspercką wiedzę

Masz dodatkowe pytania dotyczące centralnego smarowania? Nasz zespół LUBCARE pomoże Ci w sprawach technicznych, doradzi przy zakupie i zapewni wsparcie produktowe.

Szkolenia

Zwiększ wiedzę i umiejętności swojego zespołu. Oferujemy programy szkoleniowe i dokształcające kierowane
do pracowników służb technicznych, personelu inżynieryjnego, montażowego
i utrzymania ruchu oraz pracowników produkcyjnych.

Serwis

Oferujemy regularną i profesjonalną obsługę serwisową Twojego parku maszynowego. Wszystko to z myślą  o ograniczeniu do minimum wymaganych przestojów oraz obniżeniu kosztów konserwacji.

Wyślij zapytanie