Automatyczny zawór natryskowy SCHÜTZE serii MKD-IS.

Automatyczny zawór natryskowy MKD-IS do środków antyadhezyjnych, klejów czy farb. Nadaje się zarówno do aplikacji ciągłej, jak i przerywanej. Cechą szczególną tego zaworu jest zintegrowany zawór powietrza rozpylającego, który umożliwia niezależną regulację czasu powietrza przedmuchującego (do czyszczenia dyszy i czubka igły). W zależności od średnicy dyszy można aplikować ciecze o różnej lepkości. Dostępne rozmiary dysz: ø 0,2 / 0,3 / 0,5 / 0,8 / 1,0 / 1,2 / 1,5 / 2,0 / 2,5 mm. 

Model MKD-IS
Ciśnienie materiału:
maks. 50 barów
Ciśnienie powietrza rozpylającego:
0,5 – 5 barów
Ciśnienie powietrza sterującego:
6 barów
Wymiary:
115 x 80 x 22 mm (z elektrozaworem)
Waga:
500 g
Korpus zaworu:
Stal nierdzewna
Dysza + igła:
Stal nierdzewna

Masz pytania?
Porozmawiajmy

Jesteśmy do Twojej dyspozycji

Od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00

Wypełnij formularz, a my skontaktujemy się z Tobą najszybciej jak to będzie możliwe.

+48 600 403 546

Zobacz również inne produkty z naszej oferty:

Układy centralnego smarowania
Technika smarownicza
Automatyczne smarownice punktowe
Grawitacyjne systemy smarowania
Systemy smarowania łańcuchów
Smary i oleje
Filmy instruktażowe

Wsparcie techniczne
Zespół doświadczonych inżynierów

W zależności od Twoich potrzeb, możemy zaproponować Ci proste i ekonomiczne systemy smarowania jednopunktowe lub bardziej złożone systemy progresywne i wielopunktowe.

Zobacz jakie wsparcie możemy Ci zaoferować:

Ekspercką wiedzę

Masz dodatkowe pytania dotyczące centralnego smarowania? Nasz zespół LUBCARE pomoże Ci w sprawach technicznych, doradzi przy zakupie i zapewni wsparcie produktowe.

Szkolenia

Zwiększ wiedzę i umiejętności swojego zespołu. Oferujemy programy szkoleniowe i dokształcające kierowane
do pracowników służb technicznych, personelu inżynieryjnego, montażowego
i utrzymania ruchu oraz pracowników produkcyjnych.

Serwis

Oferujemy regularną i profesjonalną obsługę serwisową Twojego parku maszynowego. Wszystko to z myślą  o ograniczeniu do minimum wymaganych przestojów oraz obniżeniu kosztów konserwacji.

Wyślij zapytanie