Automatyczny zawór natryskowy SCHÜTZE serii MMKD-30.

Automatyczny zawór natryskowy MMKD-30 do pracy ciągłej lub przerywanej. Nadaje się do nakładania klejów, olejów i mas uszczelniających. Ekstremalnie mała odległość powietrza sterującego, osiągnięta przez bezpośrednio montowany 3/2-drogowy zawór elektromagnetyczny i zintegrowany pogrubiony element sterujący, zapewnia bardzo szybkie i dokładne cykle przerw iglicy do 50 cykli na sekundę. Dostępne wymiary dysz: ø 0,2 / 0,3 / 0,4 / 0,5 / 0,6 / 0,7 / 0,8 / 1,0 / 1,2 / 1,5 / 2,0 / 2,5 mm.

Model MMKD-30
Ciśnienie materiału:
maks. 100 barów
Ciśnienie powietrza sterującego:
min. 6 bar (8 bar dla ciśnień materiału wyższych niż 50 bar)
Wymiary:
149 x 85 x 15 mm (z elektrozaworem)
Korpus zaworu:
Mosiądz, niklowany chemicznie
Dysza + igła:
Stal nierdzewna. Igła: węglik wolframu

Masz pytania?
Porozmawiajmy

Jesteśmy do Twojej dyspozycji

Od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00

Wypełnij formularz, a my skontaktujemy się z Tobą najszybciej jak to będzie możliwe.

+48 600 403 546

Zobacz również inne produkty z naszej oferty:

Układy centralnego smarowania
Technika smarownicza
Automatyczne smarownice punktowe
Grawitacyjne systemy smarowania
Systemy smarowania łańcuchów
Smary i oleje
Filmy instruktażowe

Wsparcie techniczne
Zespół doświadczonych inżynierów

W zależności od Twoich potrzeb, możemy zaproponować Ci proste i ekonomiczne systemy smarowania jednopunktowe lub bardziej złożone systemy progresywne i wielopunktowe.

Zobacz jakie wsparcie możemy Ci zaoferować:

Ekspercką wiedzę

Masz dodatkowe pytania dotyczące centralnego smarowania? Nasz zespół LUBCARE pomoże Ci w sprawach technicznych, doradzi przy zakupie i zapewni wsparcie produktowe.

Szkolenia

Zwiększ wiedzę i umiejętności swojego zespołu. Oferujemy programy szkoleniowe i dokształcające kierowane
do pracowników służb technicznych, personelu inżynieryjnego, montażowego
i utrzymania ruchu oraz pracowników produkcyjnych.

Serwis

Oferujemy regularną i profesjonalną obsługę serwisową Twojego parku maszynowego. Wszystko to z myślą  o ograniczeniu do minimum wymaganych przestojów oraz obniżeniu kosztów konserwacji.

Wyślij zapytanie