Automatyczny zawór natryskowy SCHÜTZE serii VDV-25.

Automatyczny zawór natryskowy VDV-25 służy do dokładnego dozowania mediów o niskiej i wysokiej lepkości. Zawór charakteryzuje się dużą precyzją i bardzo dobrą powtarzalnością dawki. Media takie jak smary, uszczelniacze, a nawet oleje mogą być dozowane przy dawce 2,5-25 mm³ lub 10-100 mm³ na cykl. Zawory dozujące serii VDV są wykonane z wysokiej jakości materiałów i dlatego nadają się również do pracy z agresywnymi mediami. Wahania ciśnienia materiału lub czasu cyklu nie wpływają na objętość dozowania. Dostępne rozmiary dysz: ø 0,2 / 0,3 / 0,5 / 0,8 / 1,0 / 1,2 / 1,5 / 2,0 / 2,5 mm.

Model VDV-25
Ciśnienie materiału:
maks. 6 bary
Ciśnienie powietrza rozpylającego:
0,5 – 6 barów
Ciśnienie powietrza sterującego:
6 – 10 barów
Wymiary:
113x25x58 mm
Waga:
530 g

Masz pytania?
Porozmawiajmy

Jesteśmy do Twojej dyspozycji

Od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00

Wypełnij formularz, a my skontaktujemy się z Tobą najszybciej jak to będzie możliwe.

+48 600 403 546

Zobacz również inne produkty z naszej oferty:

Układy centralnego smarowania
Technika smarownicza
Automatyczne smarownice punktowe
Grawitacyjne systemy smarowania
Systemy smarowania łańcuchów
Smary i oleje
Filmy instruktażowe

Wsparcie techniczne
Zespół doświadczonych inżynierów

W zależności od Twoich potrzeb, możemy zaproponować Ci proste i ekonomiczne systemy smarowania jednopunktowe lub bardziej złożone systemy progresywne i wielopunktowe.

Zobacz jakie wsparcie możemy Ci zaoferować:

Ekspercką wiedzę

Masz dodatkowe pytania dotyczące centralnego smarowania? Nasz zespół LUBCARE pomoże Ci w sprawach technicznych, doradzi przy zakupie i zapewni wsparcie produktowe.

Szkolenia

Zwiększ wiedzę i umiejętności swojego zespołu. Oferujemy programy szkoleniowe i dokształcające kierowane
do pracowników służb technicznych, personelu inżynieryjnego, montażowego
i utrzymania ruchu oraz pracowników produkcyjnych.

Serwis

Oferujemy regularną i profesjonalną obsługę serwisową Twojego parku maszynowego. Wszystko to z myślą  o ograniczeniu do minimum wymaganych przestojów oraz obniżeniu kosztów konserwacji.

Wyślij zapytanie